اقدام جدید صداوسیما مورد تمسخر قرار گرفت

مدت زمان مطالعه: 1 دقیقه و 38 ثانیه

ایران اقدام جدید صداوسیما برای جذب مخاطب از طریق فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفت. در به گزارش تازه‌نیوز، برترین‌ها نوشت: عملکرد یک‌طرفه صداوسیما در چند سال اخیر باعث ریزش شدید مخاطبان این رسانه شده است. هر چند مسئولانش سعی می‌کنند با صرف هزینه‌های فراوان از قبیل دعوت از سلبریتی‌ها و پخش آگهی در فضای مجازی رونق گذشته را به تلویزیون بازگردانند، اما با توجه به نظرات کاربران به عنوان یک نمونه آماری، عملکردشان موفقیت‌آمیز نبوده است. در همین زمینه محمد کلهر (فعال رسانه‌ای) با انتشار تصاویر زیر نوشت: «رپرتاژ آگهی برنامه نوروزی شبکه۳ در صفحات اینستاگرامی» این اقدام تبلیغاتی البته با تمسخر برخی کاربران روبرو شده است. آنان اعتقاد دارند در حالی که صداوسیما ادعا می‌کند بزرگترین جامعه مخاطبان را در کشور دارد، تبلیغات در فضای مجازی نباید برایش معنایی داشته باشد.
  • هزینه میلیاردی صداوسیما برای دعوت هر سلبریتی در برنامه شب عید تلویزیون!
تبلیغ صداوسیما سازمان صداوسیما اشتراک‌گذاری

مدت زمان مطالعه: 1 دقیقه و 38 ثانیه
دسته : سینما

قیمت (دلار)تفییرعنوان
0.41709525.49%Onomy Protocol
0.751167-0.001%XSGD
4.61-4.18%BarnBridge
0.180576-6.26%Carrieverse
3.26-1.18%FC Barcelona Fan Token