وی افزود: پخش مجدد مجموعههای تلویزیونی و به معنای دیگر به روز نبودن محتواهای تولیدی صدا و سیما را به عنوان دیگر عوامل کاهش مخاطبان میتوان برشمرد؛ تولید محتوا در صدا و سیما کاهشیافته و در حال استفاده از محتوای تولیدی طی ۳۰ سال گذشته هستند در این شرایط وقتی پخش مجدد محتوای تولیدی در سال های قبل تکرار شود به نوعی صدا و سیما دیگر مخاطبان خود را از دست میدهد.
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در حوزههای دیگر نیز صدا و سیما باید تلاش کند تا در برنامههای کارشناس محور به ویژه در مباحث سیاسی و اجتماعی خانوادگی از کارشناسان زبدهتری استفاده کند؛ قطعاً ممکن است در مقایسه با کارشناسان فعلی، کارشناسان بهتری که از بیان شیواتری نیز برخوردارند، وجود داشته باشد.
وی افزود: قطعاً حضور کارشناسان بهتر میتواند بر تعداد مخاطبان صدا و سیما تأثیرگذار باشد چرا که هرچه محتوای ارائه شده از سوی کارشناسان دارای غنای بیشتری باشد، قطعاً مخاطبان بیشتری با صداوسیما همراه خواهند شد.
مبلغی با تاکید بر اینکه صدا و سیما باید جاذبههای خود را بیشتر کند تا بتواند مخاطبان خود را حفظ و افزایش دهد، اظهار کرد: امیدوارم که ارادهای در صدا و سیما در زمینه افزایش تعداد مخاطبان وجود داشته باشد؛ قطعاً مدیریت جدید این موضوع را میخواهد اما باید از افراد توانمند اعم از داخل مجموعه صدا و سیما و خارج از این مجموعه کمک بگیرند تا صدا و سیما بهتر از آنچه که هست باشد.
بیشتر بخوانید:
تغییر قابل توجه چهره آشا محرابی از سریال آینه تا امروز! |
تئاتر به همین نحو پیش برود دیگر تماشاچی نخواهیم داشت |
این زن ایرانی حریف میطلبد |
موتورسواری نیوشا ضیغمی با موتور 100 میلیونی |