معرفی پلتفرم تبلیغات تلگرام و آموزش کار با آن


مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه و 14 ثانیه
مدت زمان مطالعه: 3 دقیقه و 14 ثانیه
در اینکه تلگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست شکی نیست.
معرفی پلتفرم تبلیغات تلگرام و آموزش کار با آن
این پلتفرم بسیار کارآمد که ماهانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد، بمرور خود را برای توسعه های جسورانه آماده تر می کند. سال پیش حوالی آبان ماه این پیام رسان بزرگ از پلتفرم تبلیغاتی‌اش رونمایی و آن را بطور آزمایشی فعال کرد. سیاست تلگرام از ابتدای راه اندازی این سرویس به این صورت بود که تبلیغات این پلتفرم در کانال‌های بزرگ با بیش از ۱۰۰۰ عضو به نمایش گذاشته شوند و سفارش دهندگان تبلیغات بتوانند حداکثر ۱۶۰ کاراکتر برای هر تبلیغ داشته باشند.
گفته می شد پیام‌های تبلیغاتی یا اسپانسری مبتنی بر موضوع کانال‌های عمومی هستند. بنابراین داده‌های کاربران برای نمایش تبلیغات استخراج یا تحلیل نمی‌شوند و تمام کاربران یک کانال تلگرام، پیام تبلیغاتی یکسانی را مشاهده می‌کنند. همچنین تبلیغ‌دهندگان می‌توانند زبان و موضوعات تقریبی کانال‌ها را برای نمایش تبلیغات انتخاب کنند. همچنین می‌توانند کانال‌های خاصی را برای نمایش این تبلیغات انتخاب کنند یا اینکه بگویند این تبلیغات در کدام کانال‌ها نمایش داده نشوند. به گفته تلگرام، با اینکار در کنار حفظ حریم خصوصی، تبلیغات موثر و دقیق خواهند بود.
تلگرام می‌گوید برخلاف سایر اپ‌ها، کاربران را برای لمس تبلیغات ردیابی نمی‌کند و آن‌ها را بر اساس فعالیتشان دسته‌بندی نمی‌کند. علاوه بر این، لینک‌های خارجی در تبلیغات وجود ندارند تا امکان جاسوسی از کاربران فراهم نشود. این پیام‌رسان چنین کاری را در راستای حفظ حریم خصوصی کاربران می‌داند. پلتفرم تبلیغاتی تلگرام هم اکنون در فاز آزمایشی قرار دارد و زمانی که به صورت کامل راه‌اندازی شود و تلگرام بتواند هزینه‌های پایه‌اش را تامین کند، درآمد حاصل از تبلیغات را با صاحبان کانال‌های عمومی که آن‌ها را نشان می‌دهند، تقسیم می‌کند. صاحبان کانال‌ها برای شرکت در برنامه تبلیغات تلگرام می‌توانند به این وب‌سایت بروند، یک حساب بسازند و رابط کاربری‌اش را آزمایش کنند.
اگر شما هم تمایل دارید به این سرویس دسترسی داشته باشید باید مراحل زیر را طی کنید.
برای شروع و دسترسی به پلتفرم تبلیغاتی ابتدا باید به حساب کاربری خود در تلگرام وارد شده یا اگر حساب تلگرام ندارید، آن را بسازید. فرض ما بر این است که شما تاکنون حساب تلگرام نداشته‌اید. با این حساب، اپلیکیشن تلگرام را در یکی از پلتفرم‌های اندروید یا iOS دانلود و نصب کنید. پس از اینکه اپلیکیشن نصب شد، آن را اجرا کنید. حال برای خود حساب کاربری در تلگرام ساخته و پس از اتمام مراحل، وارد آن شوید. حال از طریق این لینک به بخش تبلیغات تلگرام وارد شوید. شما باید اطلاعات خود را در بخش تبلیغات وارد کنید. برای انجام این کار گزینه‌ی لاگین را انتخاب کنید. پیامی برای احراز هویت در اپلیکیشن تلگرام برایتان ارسال خواهد شد که باید آن را تایید کنید تا امکان ورود به بخش تبلیغات را داشته باشید. پس از اینکه وارد بخش تبلیغات شدید به شما اجازه داده می‌شود که برای تبلیغات از حساب شخصی خود استفاده کنید یا حسابی را برای کسب‌وکار یا سازمانتان بسازید. باید در نظر داشته باشید که حساب سازمانی مبتنی بر کانال یا گروه‌های تلگرامی ساخته می‌شود و با لینک کردن آن گروه یا کانال به حساب سازمانی، تمامی افرادی که دسترسی ادمین داشته باشند امکان مدیریت تبلیغات را خواهند داشت. البته تنها مدیر اصلی آن گروه یا کانال حق ساختن حساب سازمانی را در اختیار دارد.
تلگرام تبلیغات تلگرام کانال دسته : نرم افزار و اپ
معرفی پلتفرم تبلیغات تلگرام و آموزش کار با آن
4.5 (2)


بسیارعالی بود

1401/02/16 5 · Reply


فوق العاده اید

1401/02/16 4 · Reply



طرح زندگی خوب

درباره ما

طرح زندگی خوب، پرتال جامعی است که در اکثر حوزه های مرتبط با کیفیت زندگی، به ارائه خدمات آنلاین و تولید محتوی می پردازد. هدف این سامانه، ایجاد فرصت های بهبود در کیفیت زندگی فارسی زبانان بویژه ایرانیان عزیز می باشد.

عضویت در خبرنامه
عضویت

کلیه حقوق وبسایت glp.ir متعلق به تیم طرح زندگی خوب است.